Info og påmelding til fotballfritidsordning 2017

Aktivitetsordning Gossen IL

På treningene blir fotball hovedfokus, men balanse, styrke, løp og koordinasjon blir også en viktig del av treningene.

Tid: Tirsdager 14:30-16:00.
Sted: Riksfjord stadion.

Instruktør: Vår nye hoved trener på A-laget (Eric Laurie) + daglig leder (Torstein Jelsa Larsen) er tilgjengelig på noen treninger. Begge jobber i Molde FK akademiet i tillegg til arbeidsoppgaver i Gossen IL.

Medlemmer fra ungdomsfotballen i Gossen IL vil bidra som hjelpetrenere.
Det blir servert frukt i løpet av treningen.

Pris: Våren 2017: 1800 kr.

Reglement

• Aktivitetsordning Gossen IL er åpen for alle innbyggere i Aukra kommune, men barn i 4.-7.ende klasse har prioritet ved opptak.
  • Aktivitetsordningen har åpent opptak, ingen opptaksprøver eller andre krav.
  • Det kan søkes om plass på vårt tilbud gjennom hele året forutsatt at det er ledig kapasitet.
  • Søknadsfrist for å delta er 20 januar 2017. første trening blir 7 februar.
  • Plassen gjelder frem til skoleferien 2017. Deltakere som ønsker å slutte midt i semesteret må betale full semesteravgift. Ved flytting gjelder ikke nevnte oppsigelsesregler.
  • Faktura kommer pr e-post, det blir fakturert ut en gang pr semester.
  • Dersom instruktørene blir syk, og det ikke kan skaffes vikar, kan aktiviteten bli avlyst. Det vil bli gitt refusjon til deltakerne dersom aktiviteten blir avlyst mer enn to ganger pr.semester.
  • Gossen IL må informeres dersom deltakeren har særskilte behov (se søknadsskjema).
  • Aktiviteten følger skoleåret, våren 2017(18 uker).

Dette forventet Gossen IL av deg.

• Ved fravær må du gi beskjed til instruktør.
  • Meld fra om du får ny adresse, e-post eller telefonnummer. Beskjeder fra oss blir sendt til e-post eller sms.
  • Alle må ha nødvendig utstyr(treningsklær, sko og drikkeflaske).

Kontaktinformasjon:
Telefon: Torstein Jelsa Larsen 93662594.
e-post: post@gossen-il.no

FYLL UT SKJEMA FOR PÅMELDING 🙂