Informasjon om endring i Gossen IL

Til alle i Gossen IL,
Gossen Idrettslag vil med dette informere om at vi har mottatt oppsigelse fra Daglig leder, Torstein Mordal Jelsa. Torstein hadde lyst på en ny utfordring og valgte da å si opp sin stilling. Torstein vil fungere i nåværende stilling i oppsigelsestiden og etter nærmere avtale med hovedstyret.
Hovedstyret i Gossen Idrettslag har stor forståelse og respekt for det valget Torstein har tatt og ønsker å takke for den gode jobben han har gjort som daglig leder, sportslig leder og A-lags trener. Torstein har vært veldig viktig for den sportslige utviklingen av klubben og vi vet at mange vil savne han. Vi ber om at medlemmene respekterer og støtter Torstein i det valget han har tatt og gir han en god avslutning her i Gossen IL fram mot siste arbeidsdag.
Vi ønsker Torstein lykke til med nye utfordringer, og han er alltid velkommen hos oss i Norges triveligste idrettslag!
Hovedstyret vil umiddelbart starte arbeidet med å erstatte daglig leder, sportslig leder og A-lags trener. Vi vil informere fortløpende etterhvert som vi får fylt de forskjellige rollene.
På vegne av styret,
Roger Øien, Styreleder GIL