Gossen Idrettslag har ansatt administrerende daglig leder

Vi har i dag signert arbeidsavtale med Siw Rindarøy, som fra 02.03.2020 vil starte i 80% stilling som administrerende daglig leder i Gossen Idrettslag.

Etter en ansettelse prosess med 10 søkere og 4 på intervju, var det Siw som til slutt fikk tilbud om jobben og takket ja. Siw har stort engasjement for klubben samt god erfaring fra ulike verv.

Siw har tidligere vært ansatt i lignende stilling i idrettslaget, men det er mange år siden og klubben har utviklet seg mye siden den gang. Derfor er det avtalt at hun i starten skal få tid til å bli kjent med vår organisasjon og datasystemer, slik at hun får en god start i jobben.

Vi ønsker henne velkommen som ansatt i klubben og er veldig glade for å ha henne med på laget.

Ta godt imot henne!

Årets første signering, Siw signerer for Gossen Idrettslag...

Mvh Hovedstyret