Utmerkelser i Gossen IL

Det er viktig for enhver klubb å gi utmerkelser til de som fortjener det. Utmerkelser er med på å skape tilhørighet for den enkelte, og det er en måte for klubben og medlemmene å gi honnør og positiv annerkjennelse til de som fortjener det.

Gossen IL har 3 ulike utmerkelser som er vedtatt av årsmøtet. Dokumentet beskriver kriterier for de ulike utmerkelsene, samt gir en oversikt over hvem som har mottatt de.

Dokumentet oppdateres årlig.

Nominasjonene skal være skriftlig og det skal gis gode grunner for tildelingene.

*22.Oktober 2022 inviterte Gossen IL til årsfest. Alle som har verv ble invitert med følge, også andre som har gjort en god innsats for Gossen IL 2022 og 2021 ble invitert.

Det er noen år siden idrettslaget hadde utdeling av utmerkelser sist, dette ble gjort på årsfesten.

Noen bilder fra Årsfesten.

Arild Småge, Siw Valdal Varhaugvik og Hans Inge Terøy fikk utmerkelse Æresmedlem i Gossen IL.
Foto Morten Mordal

Noen av de som fikk utmerkelse for administrativt og sportslig arbeid.
Foto Morten Mordal

Våre Utmerkelser