Medlemskontingent 2019

Faktura for betaling av medlemskontingent 2019 vil ligge klar til online betaling i MinIdrett i løpet av uka. Det vil komme e-post-varsel. Faktura har forfall 14 dager etter utsendelse.
Støttemedlemskap faktureres via e-post eller post.

Nytt av året er familiekontingent. Dersom man er flere enn to personer lønner det seg med familiekontingent, og fakturering vil skje etter beste evne. Gi tilbakemelding om du/dere blir fakturert feil.
Hvem inngår i en «familie» i disse dager? Samboere/ektefeller og deres barn under 18år, uavhengig av hvor barna bor. Både felles barn og barn kun av den ene forelderen inkluderes.

Om du ennå ikke har opprettet en profil i MinIdrett og lagt til dine barn/familiemedlemmer, anbefaler vi å gjøre dette nå. Mer om MinIdrett finner du her. Veiledning om å opprette ny bruker finnes her. Dersom du vil betale med faktura «på vanlig måte», vil du kunne laste ned faktura som PDF når du er innlogget i MinIdrett.

Vi minner også om at eventuell utmelding må skje ved skriftlig varsel til post@gossen-il.no. Om man har sluttet i en av våre idretter i løpet av 2018, står man fortsatt som medlem i Gossen IL i regi av betalt medlemskontingent 2018 og vil da få tilsendt medlemskontingent 2019.

Satser 2019
Medlemskontingent: Kr. 300,-
Familiekontingent: Kr. 800,- *
Støttemedlem: Kr. 200,-

* Ved storfamilier er det verdt å merke seg at kontingenten minst må utgjøre kr 100,- pr. medlem. Det vil si, er man flere enn åtte personer så må man legge på en hundrelapp pr. ekstra familiemedlem.

Klubben har ordninger for de som av ulike årsaker ikke kan betale til forfall. Disse må ta kontakt med daglig leder eller styreleder. Behandles konfidensielt. Mer informasjon her.