Aktivitetsordning Gossen IL starter på igjen !

Aktivitetsordning Gossen IL

På treningene blir fotball hovedfokus, men balanse, styrke, løp og koordinasjon blir også en viktig del av treningene.

Tid: Mandager 13:30-15:00.
Sted: Riksfjord stadion / Aukra Arena.

Instruktør: Torstein Jelsa Larsen

Medlemmer fra ungdomsfotballen i Gossen IL vil bidra som hjelpetrenere.
Det blir servert frukt i løpet av treningen.

Pris:

Våren 2018: 1800 kr.

Høsten 2018: 1800 kr

Reglement

·         Aktivitetsordning Gossen IL er åpen for alle innbyggere i Aukra kommune, men barn i 4.-7.ende klasse har prioritet ved opptak.

·         Aktivitetsordningen har åpent opptak, ingen opptaksprøver eller andre krav.

·         Det kan søkes om plass på vårt tilbud gjennom hele året forutsatt at det er ledig kapasitet.

·         Søknadsfrist for å delta er 19 januar 2018. første trening blir 29 Januar.

·         Plassen gjelder frem til skoleferien 2018. Deltakere som ønsker å slutte midt i semesteret må betale full semesteravgift. Ved flytting gjelder ikke nevnte oppsigelsesregler. Det blir ny runde med påmelding i skoleferien.

·         Faktura kommer pr e-post, det blir fakturert ut en gang pr semester.

·         Dersom instruktørene blir syk, og det ikke kan skaffes vikar, kan aktiviteten bli avlyst. Det vil bli gitt refusjon til deltakerne dersom aktiviteten blir avlyst mer enn to ganger pr.semester.

·         Gossen IL må informeres dersom deltakeren har særskilte behov (se søknadsskjema).

·         Aktiviteten følger skoleåret.

Dette forventet Gossen IL av deg.

·         Ved fravær må du gi beskjed til instruktør.

·         Meld fra om du får ny adresse, e-post eller telefonnummer. Beskjeder fra oss blir sendt til e-post eller sms.

·         Alle må ha nødvendig utstyr(treningsklær, sko og drikkeflaske).

Kontaktinformasjon:
Telefon: Torstein Jelsa Larsen 93662594.
e-post: torstein@gossen-il.no

TRYKK PÅ PÅMELDINGSLINKEN NEDENFOR FOR Å FYLLE UT SKJEMA FOR PÅMELDING 🙂