Aukra Arena

Anlegget er nå endelig åpnet og klart til bruk. Vi ønsker at både organisert trening skal kunne pågå, men også at «løkkefotballen» skal få plass når det er ledig tider til dette. Det er blitt laget ett oppsett rundt treningstider frem til 16.januar. det vil bli laget et for 2016 etter denne datoen. Vis du lurer på noe angående treningstider så send meg gjerne en epost til post@gossen-il.no.

Hallen er merket opp i 3 stk 5`er baner (merket med blå streker+litt gult), 1 sjuer bane (merket med hvite striper) og en stor treningsbane (merket med gule striper+litt hvite også). Hallen har også 4 stk mål for 5`er fotball og 2 stk mål til 7`er fotball.

Regler for bruk av hallen:

• Mål skal bæres, eller rulles via hjulsystemet, opplæring vil bli gitt ved å kontakte meg eller Hans Inge. (Hvis man ikke gjør dette vil gresset ødelegges!!)
  • Hærverk tolereres ikke, og enhver skade må meldes til Post@gossen-il.no. Skulle vi oppleve hærverk vil man måtte revurdere åpningstidene.
  • Det er ikke tillat å klatre i stålkonstruksjon på kortsidene av hallen, det er heller ikke tillat å henge i de horisonale stagene på kortveggene.

Åpningstider i hallen:

Hverdagen 13:30 – 22:00

Lørdager: 10:00 – 18:00

Søndager: 10:00 – 22:00

Følgende treningstider er blitt satt opp frem til 16 januar 2016:

treningstider Aukra Arena

(Det vil bli laget nye oppsett for Aukrahallen, Aukra Arena og Riksfjord Stadion fra 16 januar 2016)