Gossen Idrettslag 80år i dag!

?I dag, 9.november, for nøyaktig 80år siden ble Nord-Gossen IL stiftet. ? Senere ble også Sør-Gossen Fotballklubb etablert og i 1967 bestemte man seg for å slå disse to klubbene sammen til det vi i dag kjenner som Gossen Idrettslag. ?Håper mange blir med å feire oss i Aukrahallen i kveld! Arrangementene er GRATIS og man trenger ikke være medlem for å komme. I første pulje blir det putekrig, klatring, hinderløype mm, samt pølse, brus og kake som seg hør og bør! ?Velkommen til jubileumsfest! ?

Kl. 18.00 - 20.00 | for ALLE barn tom. 7.klasse og foreldre
Vi serverer pølse m/brød og brus. Diverse aktiviteter. Medlemmer får jubileumsgave. Det blir også anledning å få en kopp kaffe og kakestykke til foreldrene.

Kl. 20.30 - 22.30 | for ungdomsskoleelever ved Gossen Barne- og Ungdomsskole + medlemmer som spiller på G16 og J16!
NEONPARTY! Vi serverer pølse m/ brød og brus

Velkommen!