Åge Valdals minnefond

Åge Valdal var en ildsjel i Gossen IL. Han var primus motor for at Aukrahallen ble bygd, og var også med å starte Aukracupen. I 1995 fikk Åge Gossen IL’s høyeste utmerkelse for sitt arbeid i klubben.

Åge Valdal døde brått 08.02.1998, bare 50 år gammel. I forbindelse med Åge sin bortgang ønsket familien gaver til Aukrahallen i stedet for blomster. Gossen IL opprettet da et minnefond for å hedre Åge Valdal sin innsats i GIL. Ved begravelsen kom det inn kr. 30.146,- som danna grunnlaget for kapitalen i fondet.
Dette blir markert hvert år med en fair play/minnepris i forbindelse med Aukracupen.

Formålet med Åge Valdals minnefond er at det skal benyttes til ulike tiltak knytta til Aukrahallen. Styrking av fondet skjer gjennom gaver eller avsetninger fra klubben.

Vil du donere penger til fondet?
- Direkte til konto: 4065.20.03305 (Sparebanken Møre) Merk med "Åge Valdals Minnefond"
eller
- VIPPS-nummer: 505498