Dommer

Det er dommeransvarlig i Gossen IL som har ansvaret for å sette opp dommere i barnefotballen (6-12 år). Lagleder bes kontakte dommeransvarlig i god tid før oppsatt kamp for å få tildelt dommer. For ungdomsfotball (fra 13 år) og senior er det fotballkretsen som setter opp dommer.
Dommerregning signeres av lagleder eller trener og legges i postkassen i kiosken, evt. sendes på e-post til post@gossen-il.no som sørger for utbetaling innen en uke.

Er du interessert i å bli klubbdommer?
Vi trenger stadig dyktige klubbdommere i Gossen IL. Lyst å vite mer om det å være dommer? Ta en titt på fotballkretsen sine sider her eller kontakt dommeransvarlig i Gossen IL.

Kontakt
Gossen IL mangler for tiden dommerkontakt. Ta kontakt med daglig leder| dommeransvarlig

Kontakt i forb. med dommerregninger
Siw Rindarøy | daglig leder