Dametrim – ballspill

Nytt for året er at GIL starter opp med et lavterskel tilbud for damer. Dette er en arena der ballspill er i fokus.
Det blir ulike aktiviteter som fotball,innebandy,volleyball,badminton, håndball og basketball.

Formålet er å komme i bedre form, øke aktiviteten og motivasjonen og ikke minst trivselen.
Setter ingen krav til ferdigheter eller kunnskap. Kom som du er !

Tid og sted:
Tirsdager i Aukrahallen fra kl. 20:30 – 22:00

Pris:
Medlemskontingent kr 250,- per kalenderår. (Meldes inn og faktureres)
Treningsavgift: Kr 500 pr kalenderår, eller kr 30 pr. gang.
De som velger faktura må gi beskjed om dette til daglig leder, de som velger å betale pr. gang betaler dette til VIPPS-nummer 112590 ved oppmøte.

Forsikring:
Når det gjelder forsikring så er man IKKE dekka av GIL. Dette er pga. at trimgruppa ikke er medlem av noe særforbund hvor vi betaler forsikring/lisens. Gjensidige tilbyr heller ikke forsikring for denne typen trim. Derfor er treningen på eget ansvar, og man må evt. tegne egen ulykkesforsikring. Mange har det kanskje fra før. Dette er ikke risikosport, som ulykkesforsikringer stort sett har unntak for, selv om noen kanskje ville hevde det. 😛

Kontaktperson:
Linn Anette Blomvågnes

Bli gjerne med i gruppa på facebook : Gossen IL - dametrim
Der legges det ut hvilke aktiviteter som planlegges til hvilke dager.

Tilbudet kan evalueres og justeres undervegs.