Viktig melding

Det sendes i disse dager ut purringer pr. post til de som fremdeles har ubetalt medlemskontingent og treningsavgift. Vi er klar over at enkelte har problemer med å betale disse og ønsker å komme i kontakt. Vi krever ingen redegjørelse, vi ber ikke om bevis. Alt vi ber om er et lite hint, enten via SMS, e-post, telefon, gjennom en god venn, sjefen eller naboen. Regningene forsvinner ikke og vi bruker unødvendig med tid og ressurser på fakturaoppfølging, som kunne ha vært brukt til andre ting. Samtidig vet vi at gjentatte purringer fører til frustrasjon for den som ikke har råd til å betale verken i dag, i morgen, eller neste måned. Gossen IL er et stort spleiselag, her skal det ikke være økonomiske barrierer. Idrettsglede for alle. Behandles selvfølgelig konfidensielt.
Mvh Beate / 95 99 98 04 / beate@gossen-il.no

- Har du sluttet? Medlemskap løper til skriftlig oppsigelse til post@gossen-il.no
- Ikke mottatt e-post/SMS? Send oppdatert e-postadresse og mobilnummer til post@gossen-il.no
- Glemt det? Betal faktura.